czwartek, 3 października 2013

Wspomnienia ze zdjęć utkane (wrzesień 2013)


1. Piękny, jesienny liść 2. Szarlotka i nowa porcja inspiracji na wieczór 3. Robimy crumble 4. Coraz więcej czekolady w menu = jesień

Mój wrzesień od strony kulinarnej kompletnie opanowały jabłka :) Ponadto znów kursowałam na trasie Koszalin - Gdańsk co weekend, mając nadzieję na skończenie remontu na czas (niestety się nie udało - nie mam skończonej nawet kuchni, stąd na blogu będzie niestety mały przestój), świętowałam moje urodziny, bawiłam się na Mistrzostwach Europy w siatkówkę i podziwiałam barwne, jesienne liście w parkach. Miłego oglądania! :)   

1. Mecz ME Polska - Słowacja 2. Wymarzona forma 20 cm z wyjmowanym dnem i inne zakupy 3. Jesień w Parku Oliwskim 4. Bilety na ME w Ergo Arenie

1. Pancakes z malinami na śniadanie 2. Poranna kawa 3. 1 gałka w kawiarni Lenkiewicz w Toruniu = 4 gałki w Grycanie 4. Ukochany Toruń

1. Piękny dzień w Sopocie 2. Robimy zdjęcia 3. Pyszne jabłuszka 4. Pociąg znów ma opóźnienie

1. Farby do nowego mieszkania 2. Szarlotka z kratką 3. Jabłka z cynamonem 4. Tomi - wygląda niewinnie, ale to straszny łobuziak :)


1. Mandat z samego rana pobudza lepiej niż kawa! 2. Storczyk mamy 3. Składanie tortu 4. Moje urodzinowe ciacho (tort Tiramisu)



Więcej zdjęć znajdziesz na moim Instagramie!

1 komentarz:

Cześć! Miło, że zajrzałeś do mojego słodkiego królestwa, utkanego przede wszystkim z czekolady. Jeśli nurtuje Cię jakieś pytanie, spodobał Ci się przepis bądź po prostu chcesz zostawić po sobie ślad - pisz śmiało (tutaj albo na maila czekolada.ukane@gmail.com). Za wszystkie wiadomości ślicznie dziękuję i ślę każdemu wirtualny kawałek pysznego, czekoladowego ciacha! :)