czwartek, 2 października 2014

Wspomnienia ze zdjęć utkane (wrzesień 2014)




1. Po spacerze nad morzem obowiązkowo kawa 2. Praga 3. Porcja owoców z samego rana 4. Spokojny Bałtyk

Gdy planowałam wrześniowy wyjazd do Pragi, najbardziej obawiałam się kapryśnej pogody. Całe szczęście wrzesień okazał się łaskawy. Pogoda była naprawdę idealna i żałuję, że ten miesiąc minął tak szybko. Cóż, to już niestety koniec moich wakacji - czas wracać do Gdańska :) A Was zostawiam z migawkami z minionego miesiąca.





1. Tarta z jeżynami i malinami 2. Najlepsze pierogi (Pierogarnia pod Jemiołą, Koszalin) 3. Planujemy wyjazd 4. Jest jesień, jest szarlotka



1. Lody z Tralalala Cafe (Wrocław) 2. Wspomnienia z Pragi 3. Wiśniowa 4. Wroclove

 1. I do piekarnika! 2. Kawa 3. Maliny od dziadka 4. Pogoda piękna, więc zdjęcia koniecznie w plenerze




Więcej zdjęć znajdziesz na moim Instagramie! :)

3 komentarze:

  1. Dziękuję Tobie za super przepisy i nie tylko i za to , że tak ja ja kochasz Toruń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że przepisy się podobają :) Torunia nie da się nie kochać :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń

Cześć! Miło, że zajrzałeś do mojego słodkiego królestwa, utkanego przede wszystkim z czekolady. Jeśli nurtuje Cię jakieś pytanie, spodobał Ci się przepis bądź po prostu chcesz zostawić po sobie ślad - pisz śmiało (tutaj albo na maila czekolada.ukane@gmail.com). Za wszystkie wiadomości ślicznie dziękuję i ślę każdemu wirtualny kawałek pysznego, czekoladowego ciacha! :)