środa, 27 maja 2015

7 pomysłów na zdrowe i szybkie desery

przepisy, pomysly, zdrowe, szybkie, desery, fit


Wiem, że często poszukujecie pomysłów na zdrowe i szybkie desery, po których skosztowaniu nie będą Was męczyć wyrzuty sumienia. Najlepiej jeszcze, by ich przygotowanie nie zajmowało zbyt wiele czasu. Sporządziłam zatem dla Was zbiór siedmiu przepisów, które spełniają te wszystkie warunki. By przejść do wybranego przepisu, wystarczy kliknąć na zdjęcie bądź podpis. To który deser wybieracie? :)







  

8 komentarzy:

  1. Ciasteczka bardzo kuszą :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, bardzo ciekawe przepisy… :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och piękne desery i zdrowe Czyli można bezkarnie sie zajadać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten jogurtowy deser to dla mnie? :) Świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem, na co się zdecydować, wszystko tak kusi: ))

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmm chcę przegryźć wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły na desery. Najbardziej spodobał mi się budyń jaglany z czekoladą, bo kasza jaglana to mój kluczowy produkt, ale jakoś nie mam pomysłów jak go urozmaicić :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Miło, że zajrzałeś do mojego słodkiego królestwa, utkanego przede wszystkim z czekolady. Jeśli nurtuje Cię jakieś pytanie, spodobał Ci się przepis bądź po prostu chcesz zostawić po sobie ślad - pisz śmiało (tutaj albo na maila czekolada.ukane@gmail.com). Za wszystkie wiadomości ślicznie dziękuję i ślę każdemu wirtualny kawałek pysznego, czekoladowego ciacha! :)